15 Haziran 2009 Pazartesi

Pazar Günü MadNet'le Beraber Kontor Haklarken Bi Hatıra



Pazar Günü Bağ Evinden Çıktım Geldim MadNet Suriyeden Yeni Geldi
Kurt Gibi Açız :D Dedik Bi
Yemek Yapalım Demeyinki Yemegi Kim Yaptı Ben Beceremem
MadNet Acayip Güzel Yapar Yemegi Hemen Yaptı Tabi Yaptı Demeyelim :D
Buzluktaki Keteleri Isıttı Zuhaha Sonra Derken Kızlar Geldi Felan


Bu MadNet Bİraz Fazla Karizmadır Eline Düşen Kızın
Way Haline Sonra Alcol Felan Derken Bu Ara Epey Bi Kontör Atmışız
Farkında Olmadan Satılan Kontörlerde Cabası Parayı Doğrulttuk
Haftaya Tatildeyiz :D
Sonumuz İnş Kötü Olmaz...!!!

MadNet İn Biraz Dosya Kabarık :D Benden Duymuş Olmayın Ama
MadNet Gibi Dostunuz Oldugu
Sürece Sırtınız Yere Gelmez
Ama Kafanızda Ağrıdan Kurtulmaz :D Sürekli Dert Üstüne Dert Açar.

2 yorum:

MadNet on 15 Haziran 2009 07:03 dedi ki...

ahhh çakaaaaaal koyma demedimmi ben sana neyse editlediğin iyi olmuş güzel gündü ama ;) Sineme numaranı verdim bu sabah haberin olsun ;) dününn tadı damağında kaldı heralde kızın

The_Power on 15 Haziran 2009 07:09 dedi ki...

Zuhahaha Heralde

 

Power is Tasarım by The_Power ve MadNet